1

15. oktobrī tika aizvadīta ceturtā Latvijas skolēnu, jauniešu un skolotāju uzņēmējdarbības konference #Uzdrīksties uzvarēt, kura šogad pulcēja rekordlielu skolēnu skaitu  3300 jauniešus no visas Latvijas. Tiešraidēs konferenci noskatījās vēl 20 000 interesentu.

Konferenci organizēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) un Latvijas lielākā izglītības organizācija Junior Achievement Latvia (JA Latvia) ar mērķi iedrošināt jauniešus pievērsties uzņēmējdarbībai, attīstīt viņos prasmi un uzņēmību realizēt savas biznesa idejas un veiksmīgi īstenot mārketinga aktivitātes.

Šī gada konferences tēma bija “Biznesā kā sportā!”. Tādēļ par līdzīgo un atšķirīgo, palīdzot saprast, vai sports var būt bizness, dalījās Kaspars Gorkšs, Latvijas Futbola federācijas prezidents, un Aigars Nords, Lattelecom Rīgas maratona organizatoru komandas vadītājs. Ar savu uzdrošināšanās stāstu un ceļu līdz sadarbībai ar pasaules līmeņa uzņēmumu iedvesmoja Alise Dīrika, Infogram līdzdibinātāja. Pār to, kā uzdrošināties senām tradīcijām piešķirt mūsdienīgumu,  vienlaikus saglabājot cieņu pret vēsturi, dalījās Eva Juhņēviča, XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku izpilddirektore. 

Šogad konferences  dalībnieki pirmo reizi varēja dzirdēt arī pasaules iedvesmas stāstu. Pieredzē dalījās interaktīvās digitālo mediju producēšanas studijas Sila Sveta (Krievija) projektu direktore Anastasija Filatova.

Konferencē uzstājās arī dažādi Latvijā populāri mākslinieki: Edavārdi un Drumline Latvija, RTU karsējkomanda, Pulse Effect un deju studija Royal. Pasaules mēroga priekšnesumu Magnetic Latvia šovā demonstrēja ārvalstu viesi – basketbola kaskadieri Lords of Gravity (Ungārija). Starpbrīžos jaunieši varēja iegūt informāciju par biznesa veidošanu – investīciju piesaisti, atbalstu savam biznesam, iespējām apgūt uzņēmējdarbības izglītību, apmeklējot iestāžu, uzņēmumu un augstskolu stendus.

  IUK Komercdarbības speciāliste Maija Hartmane