Š. g. 27. aprīlī projekta "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai" ietvaros tika organizēta tehniski radošā diena Maltas vidusskolā. 2. – 4. kl. skolēniem tika piedāvāta iepēja piedalīties dažādās darbnīcās - "Gaismas diodes kartīšu darbnīca", "STEM darbnīca", "Binārā koda aproces darbnīca".

3.a, 3.b, 2.b klase piedalījās "Binārā koda aproces" veidošanas darbnīcā. Skolēni iepazinās, kas ir šifrēšana, kas ir kods, kā arī  izveidoja vienkāršu šifru, pārveidojot sava vārda burtus. Praktiskajā nodarbībā no pērlītēm un elastīgā diega veidoja aproci binārajā kodā. Aprocē skolēni binārajā kodā atainoja savu vārdu. Noslēgumā katram bija iespēja izveidot piekariņu, izmantojot sagatavotās pērlītes. Bērni aktīvi un ar interesi iesaistījās nodarbībā.

2.a, 2.c, 3.c klases  skolēni praktiski izveidoja savu gaismas diožu apsveikumu kartīti, ieguva priekšstatu par elektrisko shēmu zīmēšanu tiešsaistē. Skolēni darbojās ar gaismas diodēm, vara lenti, līmlenti un šķērēm. Izveidotās apsveikuma kartītes iepriecināja ne tikai skolēnus, bet arī vecākus.

4.a, 4.b, 4.c klases  skolēniem bija iespēja praktiski iepazīt blīvuma īpašības. Izglītojamie veidoja blīvuma varavīksni no dažāda salduma cukurūdens ar pievienotu pārtikas krāsvielu. Lai veiksmīgi tiktu galā ar uzdevumu, skolēniem bija jāpielieto savas prasmes strādāt komandā, jāmācās sadalīt pienākumus un tiekties uz mērķi.

Skolēni ieguva ne tikai krāsainas varavīksnes savos trauciņos, bet arī spilgtas un neaizmirstamas emocijas.

IMG 7644 minIMG 7638 minIMG 7658 minIMG 7663 minIMG 7664 minIMG 7666 minIMG 7672 minIMG 7673 min

Dalies: