Maija sākumā bibliotēkā notika nodarbība, veltīta Māmiņas dienai, kuru apmeklēja 2.a un 3.b klase. Skolēni izteiksmīgi lasīja tautasdziesmas par māmiņu, ar lielu aizrautību un interesi veidoja apsveikumu māmiņai, neaizmirstot tajā uzrakstīt, ka mīl savu māmiņu un ka tā ir vislabākā.
Pasaku pasaulē.
- Detaļas
Bibliotēku apmeklēja 1.klases, kur notika pasākums par pasakām. Skolēni pēc izlasītā pasakas fragmenta minēja pasaku, tad ar lielu aizrautību no burtiem lika atminētās pasakas nosaukumu, kā arī krāsoja minēto pasaku varoņus. Skolēni izvēlējās arī mājās izlasīt kādu pasaku.
Aprīlis –putnu mēnesis.
- Detaļas
Aprīlī bibliotēkā 2. un 3.klasēm notika pārrunas par putniem. Skolēni ar lielu interesi klausījās putnu balsis, krāsoja putnus visdažādākās krāsās, minēja burtu mīklas. No grāmatām, video un dažādiem materiāliem skolēni uzzināja daudzus interesantus faktus par putnu dzīvesveidu.
Kā izvēlēties grāmatu, kuru lasīt?
- Detaļas
Ar 3.klasi skolas bibliotēka organizēja nodarbību, kuras temats bija, kā izvēlēties grāmatu lasīšanai. Bibliotēkā uz galda bija divas kaudzītes ar grāmatām. No vienas kaudzītes skolēni izvēlējās grāmatu pēc izskata, otrajā kaudzītē grāmatas bija ietītas papīros ar virsū uzlīmētu anotāciju. Skolēni izpētīja, pašķirstīja un palasīja gan vienu, gan otru grāmatu, kā arī izvēlējās, kuru paņems lasīšanai uz mājām.
Klausīties – tas nav viegli!
- Detaļas
Klausīšanās uzdevumi ir svarīgi valodas apguves procesā. 4.klase bibliotēkā klausījās tekstu par četrām pelēm, viena no tām bija nozagusi no ledusskapja sieru. Skolēniem pēc dzirdētā vajadzēja izkrāsot peles, viņu izskatu, apģērbu. Arī secināt, kura bija tā, kas nozaga sieru, atbildi pamatojot. Skolēni darbu pildīja ar interesi.
“Bērnu, jauniešu un vecāku žūrijas 2021” grāmatu lasīšana un vērtēšana
- Detaļas
Skolas bibliotēka aktīvi piedalījās LNB rīkotajā pasākumā “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija 2021”.
Grāmatas nosaukuma minēšana
- Detaļas
Novembra mēnesī 2.un 4.klašu skolēni pulcējās bibliotēkas lasītavā, lai nelielās grupās minētu vārdu rēbusu – grāmatas nosaukumu. Katrai grupai bija izdalīti zīmējumi, kuri vispirms bija jāizkrāso, tad pēc zīmējuma pirmā burta jāsaliek grāmatas nosaukums. Atminēto grāmatu skolēni ar interesi lasīja katrs pēc kārtas. 4.klases skolēni vārdu minēšanā izmantoja arī vārdnīcas.
Ak, eglīte, ak, eglīte…
- Detaļas
Ir pienācis Ziemassvētku gaidīšanas laiks. Šos svētkus un izrotātu eglīti ar nepacietību gaida sākumskolas skolēni. Lai sajustu svētku atmosfēru, decembrī bibliotēkā pulcējās 2.klašu skolēni, kuri ar interesi lasīja Ziemassvētku dzejoļus un tautasdziesmas, ar aizrautību veidoja netradicionālas egles un rotājumus. Skolēni bija gandarīti par paveikto darbu.
Bilžu grāmatu minēšana
- Detaļas
Oktobrī 4.a klases skolēni piedalījās grāmatu minēšanā. Ērti izvietojušies bibliotēkas lasītavā, kur galda vidū atradās daudzas bilžu grāmatas, viņi klausījās fragmentus no šīm grāmatām. Fragmentus lasīja paši skolēni, un pārējiem bija jāatmin, no kuras grāmatas ir lasītais fragments. Skolēniem bija jautri un interesanti, kaut gan ne vienmēr grāmatu varēja uzminēt. Vislabāk veicās tiem, kuri ir aktīvi grāmatu lasītāji. Par šīm grāmatām radās interese, un dažas tika paņemtas uz mājām lasīšanai.
Novembris – Latvijas mēnesis
- Detaļas
Kā ierasts, katru novembri bibliotēka piedāvā pasākumus par Latviju. Šogad skolas lasītavā 2.klašu skolēni minēja burtu mīklas par Latviju. Ar attēlu palīdzību viņi atkārtoja svarīgus faktus par Latviju, piemēram, kāds ir Latvijas nacionālais kukainis, nacionālā puķe, lielākais ezers, vismazākā pilsēta Latvijā u.c. Uzminētos objektus vajadzēja atrast un atzīmēt Latvijas kartē. Skolēni noteikti papildināja zināšanas par Latviju.