Programmas “Latvijas skolas soma” aktivitātes Maltas vidusskolā 2020./2021. m. g. 2. semestrī
Jau trešo mācību gadu Maltas vidusskolas skolēni tiek iesaistīti programmas “Latvijas skolas soma” aktivitātēs. Attālināto mācību laikā kultūras pasākumi tika piedāvāti digitālajā formātā. Tas bagātināja un padarīja daudzveidīgāku ikdienas mācību procesu.
Maltas vidusskolas sākumskolas skolēni noskatījās cirka izrādi “Alise Brīnumzemē”. Izrādi ir veidojuši iluzionisti Dace un Enriko Pecolli.
Lielākā daļa skolēnu piedāvāto izrādi noskatījās kopā ar savu ģimeni. Izrāde bērniem patika, jo bija jautra, muzikāla, neparasta. Cirka mākslinieki demonstrēja aktiermākslu, notika sadarbība ar skatītājiem.
Klases stundās notika pārrunas, kas patika izrādē, kādas bija izjūtas, skatoties izrādi digitālā formātā, kas visvairāk izbrīnīja. Bērni sajūsminājās par dažādiem trikiem, gaisa akrobātiskajiem šoviem, dūmu paklājiem, dekorācijām, specefektiem. Daži atzīmēja, ka bija aizrāvušies ar izrādes skatīšanos un nepamanīja to, ka skatās izrādes video versiju, nevis atrodas īstā cirka izrādē.
Sākumskolas skolēni piedalījās Rēzeknes novada rīkotajā skatuves runas konkursā
“Visa pasaule būtu iegrimusi tumsā, ja to neapspīdētu gaismeklis, ko sauc par vārdu” /Indiešu sakāmvārds/
Maltas vidusskolas sākumskolas skolēni no 2021. gada 20. līdz 30. aprīlim piedalījās Rēzeknes novada rīkotajā skatuves runas video konkursā, kura mērķis ir bērnu un jauniešu pilsoniskās līdzdalības, kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā lietpratības veicināšana.
Izsludināts Starptautiskajai bērnu aizsardzības dienai veltīts radošo darbu konkurss bērniem “Esi vesels – ej dabā!”
Latgales plānošanas reģions aicina vietējos bērnus, tostarp remigrantu un repatriantu bērnus, kā arī potenciālos remigrantus, kas dzīvo ārpus Latvijas, diasporas locekļus, latviešu skoliņu audzēkņus piedalīties radošajā konkursā bērniem “Esi vesels – ej dabā!”.
Konkursa mērķis ir veicināt ģimeņu kopā būšanu ar bērniem un, ar pavisam vienkāršiem darbiņiem, darbošanos kopā, mācīt bērniem izprast dabas procesus – sajust, ieraudzīt un iepazīt dzīvo dabu, attīstīt sīko un lielo motoriku, un apgūt citas vērtīgas un cieņpilnas prasmes, veidojot izpratni par lietderīgu brīvā laika pavadīšanu dabā un pozitīva noskaņojuma saglabāšanu, pavadot Covid-19 ierobežojumu laiku ģimenē.