71081180 473823583473848 6217872859348336640 n

No 2019.gada 24. līdz 29. septembrim trīs Maltas vidusskolas pedagogi (Maruta Šaudiņa, Sandra Štekele, Elvīra Šumeiko) piedalījās Erasmus+ projektā “Fostering the entrpreneural mindset in education: creative and effective methods and tools” par uzņēmējdarbības ieviešanu skolās un uzņēmējdarbības skolu tīkla izveidi.

20190607 105622

FOTOGALERIJA

Laikā no 03.līdz 07. jūnijam Maltas vidusskolā norisinājās jauniešu nometne “Dzīvo veselīgi”, kurā piedalījās 30 skolēni no 7.-8. klasēm. Nometne ilga piecas dienas. Šajās dienās skolēni iepazinās un apguva dažādas prasmes gan plenērā, sporta un deju nodarbībās, gan arī uzzināja par asinsrites sistēmu un veselīgo uzturu.

2Katru gadu maijā notiek Muzeju nakts, kad ir iespēja piedalīties dažādos muzeju apmeklējumu veicinošajos pasākumos. Muzeju nakts aktivitātēs iesaistās muzeji, valsts iestādes, teātri, izstāžu zāles, bibliotēkas, sabiedriskās organizācijas.

Maltas vidusskolas astoto klašu skolēni nolēma ņemt dalību Muzeju nakts piedāvātajos pasākumos un devās braucienā uz Rīgu programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros.

Rēzeknes novada dziesmu un deju svētki 30.05.

IMG 8443IMG 8445

IMG 8446IMG 8447

IMG 8448IMG 8449

IMG 8494IMG 8495

IMG 8502IMG 8506

IMG 8530

20190530 120922

Mācību gada noslēgumā, 4.-6. klašu skolēni devās uz KAA pasākumu "Mācību ekskursija "Ceļojums profesiju pasaulē"", kuras mērķis bija iepazīstināt un radīt interesi skolēnos par dažādām profesijām, vienlaikus iepazīstot darba vidi un gūstot informāciju par izglītības un darba iespējām.

educationSveicam 9.a klases skolnieci Dagni TUČI un skolotāju Ritu SIŅAVSKU ar iegūto 1. pakāpi atklātajā valsts mājturības un tehnoloģiju olimpiādē!

4

2019. gada 23. maijā Maltas vidusskolas 2.a, 3.a, 3.c klase devās braucienā uz Aglonas Maizes muzeju programmas "Latvijas skolas soma" ietvaros.

1

2019. gada 14. maijā 3.a, 3.b, 3.c klases skolēni devās mācību ekskursijā uz Rāznas Nacionālo parku. Mācību ekskursijas mērķis bija: radīt un pilnveidot skolēnu interesi par dabas sistēmu un procesu pētīšanu, veidojot viņos izpratni par dabas daudzveidību un vienotību, lai sekmētu labvēlīgu attieksmi vides saglabāšanā un uzlabošanā.