ORGANIZATORS:

Garkalnes Mākslu un vispārizglītojošā pamatskola.

KONKURSA MĒRĶIS:

Rosināt dalībniekus radoši izpausties un attīstīt sevi caur vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas izteiksmes līdzekļiem.

KONKURSA UZDEVUMI:

  • Attīstīt radošo domu un ļaut tai materializēties vizuālajos mākslas darbos klausoties latviešu tautas mūzikas skaņdarbus etno un folk ritmos.
  • Iesaistīt bērnus un jauniešus latvisko tradīciju iepazīšanā caur skaņdarbiem, ļaut apzināt savas nacionālās kultūras un tradīciju bagātības.
  • Veicināt piederību Latvijas, Eiropas un pasaules kultūrtelpai.
  • Radīt pieredzes apmaiņas iespējas bērniem, pedagogiem un māksliniekiem, iegūt jaunus draugus un idejas.

Š.g. 29. - 30. aprīlī pieci Maltas vidusskolas skolēni piedalījās keramikas simpozijā “MASKU BALLE” Podnieku dienu pasākumu ietvaros.

Dalībnieki: Rēzeknes novada mākslas skolu, Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas audzēkņi, Latvijas Mākslas akadēmijas Latgales filiāles studenti, kā arī Viļānu un Nautrēnu bērnu mākslas skolu filiāļu audzēkņi.

Sestdien, 29. aprīlī Rēzeknes ARPC “Zeimuļs” notika Latvijas Skolu šaha olimpiādes Latgales fināls. Skolēni spēlēja ar laika kontroli 12 minūtes plus 5 sekundes par gājienu. Skolēni spēlēja trīs grupās: 1.-4. klase, 5.-8. klase, 9.-12. klase.

26.-27. aprīlī Maltas vidusskolas audzēkne Alesja Komlajeva piedalījās projektā “Leader School for School Leaders” Rēzeknes Tehnikumā Rēzeknē. Projekta mērķis bija stiprināt jaunos līderus no Latgales skolu skolēnu pašpārvaldēm, attīstot dzimumu līderības prasmes.

12

No šī gada 18. aprīļa līdz 21. aprīlim Latvijā viesojās izglītības ekspertu grupa no Agderes pašvaldības (Norvēģija). Vizītes laikā pedagogi Hege Elizabeth Fjelldal (Arendāle), Alfhilde Kristensena un Frederiks Hestenes (Risora), kā arī Tharalds T. Lundvall (Junior Achievement Norway) uzņēmējdarbības izglītības darbnīcās “Metodes uzņēmējdarbības izglītības mācību stundās”, kuras notika gan Rēzeknē Austrumlatvijas radošo pakalpojumu centrā “Zeimuļs”, gan Daugavpilī Daugavpils Valsts ģimnāzijā, dalījās pieredzē par metodēm mācību stundās, tika demonstrētas dažādas aktivitātes, paņēmieni, instrukcijas, kā veidot un pasniegt mācību saturu interesanti un aizraujoši.