Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra (JSPA) sadarbībā ar Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) aicināja Latvijas skolu pašpārvaldes līdz 2024.gada 31.janvārim pieteikties iniciatīvai izglītības iestāžu pašpārvalžu atbalstam “Kontakts”. Izvērtējot 216 anketas, Maltas vidusskolas komanda bija izvēlēta mācībām, kuras notika 02.04.- 04.04. viesu namā “Zaļā sala” (Rēzeknes novads, Griškānu pag., Litavnieki).

Š.g. 21. martā Maltas vidusskolas 5.c klases skolēni  devās uz Rēzekni, lai programmas "Latvijas skolas soma" ietvaros apmeklētu Latgales vēstniecību GORS un Latgales Kultūrvēstures muzeju.

Dzirdēt mīļus vārdus un saņemt labus darbus ir laime. Bet varbūt vēl patīkamāk ir teikt labus vārdus un darīt labus darbus.(Rainis)

Katru gadu Maltas vidusskolas skolēni ar klases audzinātājiem izdomā, apspriežas un veic kādu labo darbiņu.

22.03.2024. Rēzeknes novada Izglītības un sporta pārvaldē norisinājās Rēzeknes novada skolu jaunatnes skatuves runas konkurss, kurā piedalījās 50 dalībnieki no visām novada skolām.

Mēs, Maltas vidusskolas skolnieces Viktorija Loginova un Lana Povareščenkova, projekta "Man nav vienalga" noslēguma aktivitāšu ietvaros ierakstījām savu pirmo podkāstu, kas bija veltīts šī projekta ietvaros notikušajai attīstībai un iegūtajām prasmēm, zināšanām žurnālistikas jomā.

2024.gada 23.martā notika Latvijas Robotikas čempionāta turnīra posms – “Ludzas novada robotikas kauss 2024”, kurā piedalījās entuziasti no visas Latvijas.

Maltas vidusskolu pārstāvēja Viesturs Liepiņš un Gustavs Liepiņš.

Konkursu "Kas ir tavs varonis šodien" organizēja Latviešu valodas aģentūra.

Konkursā tika aicināti piedalīties Latvijas vispārējo un profesionālo izglītības iestāžu skolēni, kā arī latviešu skolu izglītojamie ārzemēs.

ORGANIZATORI:

Valsts izglītības satura centrs (VISC) sadarbībā ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentu, pašvaldībām, pašvaldību izglītības pārvaldēm un izglītības iestādēm.

14. martā Maltas vidusskolā notika kārtējā vecāku sapulce, kurā tika aktualizēti vairāki jautājumi, kas skar gan mācību procesu, gan mācību vidi, ko ikdienā veido arī skolēni, kā arī tika runāts par interneta kaitīgo ietekmi uz bērnu un arī pieaugušu cilvēku psihi.