Mākslinieka un karikatūrista Edgara Ozoliņa piemiņai veltītā skolēnu karikatūru zīmējumu konkurss „Pa – smejies!”
5.VIZUĀLĀS MĀKSLAS KONKURSS “GAUJAS MOZAĪKA ĀDAŽOS”
Ādažu Mākslas un mūzikas skola, godinot tās izveidotājas un ilggadējās direktores Ingas Patmalnikas piemiņu, sadarbībā ar Ādažu novada pašvaldību rīkoja 5. vizuālās mākslas konkursu “GAUJAS MOZAĪKA ĀDAŽOS”.
Konkursā tika aicināti piedalīties Vidzemes, Gaujas krastos esošo novadu un pilsētu, kā arī visas Latvijas profesionālās ievirzes mākslu un vispārizglītojošo skolu audzēkņi. Šī gada konkursa tēma bija “Dzīvais ūdens” ar aicinājumu ielūkoties Gaujas upes dzelmē, iepazīstot tās mazākos iemītniekus un to mājas.
50. Starptautiskā bērnu mākslas izstāde-konkurss „LIDICE 2022”
8. Starptautiskā bērnu mākslas izstādes-konkursa “Lidice 2022” rīkotājs Lidices Memoriāls (Čehija), sadarbojoties ar UNESCO, izlēma, ka 2022.gadā, atzīmējot Pasaules kultūras un dabas mantojuma konvencijas 50.gadadienu, Čehija kļūs par tikšanās vietu pasaules muzeju profesionāļiem, konkursa “Lidice 2022” tēma - MUZEJS.
Veidojot savus mākslas darbus, bērni un jaunieši varēja iespaidoties no dažādām kolekcijām un muzeju krājumiem - derīgie izrakteņi, dinozauru skeleti, tehnikas izgudrojumi, kā arī tautu nemateriālā kultūras mantojuma liecības.
Kā iedvesmas avots kalpoja arī mākslas galerijas un muzeji ar pasaules slavenu mākslinieku darbiem.
Dubultkonkurss “Tāva sāta myužam svāta”
Šī gada februārī Maltas Bērnu un jauniešu centrs izsludināja literāro un vizuālo darbu konkursu, veltītu saviem novadniekiem – rakstniecei Veronikai Tenčai-Goldmanei un māksliniekam Jurim Gaigalam un viņu radošajam devumam.
Vizuālo darbu konkursā tika iesūtīti 117 radošie darbi no Maltas BJC un Maltas vidusskolas, Maltas vidusskolas Struktūrvienības Liepu pamatskolas, Riebiņu vidusskolas, Mežvidu pamatskolas, Salnavas pamatskolas, Rēzeknes sākumsskolas, Špoģu Mūzikas un mākslas skolas, Ludzas Mūzikas pamatskolas, Preiļu 2.vidusskolas, Rugāju novada vidusskolas, Tilžas vidusskolas un Rīgas Ukraiņu vidusskolas.