Starptautiskā bērnu mākslas izstādes-konkursa “Lidice 2022” rīkotājs Lidices Memoriāls (Čehija), sadarbojoties ar UNESCO, izlēma, ka 2022.gadā, atzīmējot Pasaules kultūras un dabas mantojuma konvencijas 50.gadadienu, Čehija kļūs par tikšanās vietu pasaules muzeju profesionāļiem, konkursa “Lidice 2022” tēma - MUZEJS.

3diskusija 23diskusija 1
20. janvārī  norisinājās trešā diskusija, kuru rīkoja biedrība ''Viedokļu līderu skola''. Jaunieši, skolotāji, aktīvisti un zinošas savā nišā personības turpināja diskutēt par sociālo tīklu lomu cilvēku ikdienā, precīzāk, diskusijas tēma bija ''Digitālā higiēna- kā uzvesties sociālajos tīklos, lai nesabojātu savu reputāciju.'' Gan pieaugušajiem, gan jauniešiem bija līdzīgi viedokļi par to, kā ir jāuzvedas digitālajā pasaulē. Tāpēc jaunieši apkopoja visu dzirdēto diskusijā un vēlas ieteikt padomus, kā vajag uzvesties internetā.

Jau ceturto mācību gadu Maltas vidusskola piedalās programmā “Latvijas skolas soma”.  Šī mācību gada 1. semestrī kultūras norises tika piedāvātas gan klātienē, gan digitāli. Piedāvātās aktivitātes palīdzēja skolēniem apzināties, ka kultūra ir mums visapkārt un tā ir organiska mūsu dzīves sastāvdaļa.

Apsveikums 2

4.decembrī Maltas vidusskolas seši skolotāji (Larisa Borisova, Jolanta Kotebo, Diāna Žagare, Olga Lavrenova, Ksenija Orlova, Inita Kurme) un divi skolēni (Everita Štekele, Lana Povareščenkova) piedalījās starpvalstu interaktīvās izstādes "KERBEDZS: SEKOJOT INŽENIERTEHNISKAJĀM IDEJĀM" atklāšanas pasākumā Lūznavas muižā.

Klusu un mierīgu Adventes laiku!

ar plakatuFoto 2

2. decembrī Maltas vidusskolas 11.1/2 klases skolēni, skolotāji, žurnālisti un aktīvisti piedalījās “Viedokļu līderu skolas” rīkotā projekta "Starptautiskās sadarbības uzlabošana starp Latvijas un ASV kopienām, izmantojot tiešsaistes diskusijas", ko atbalsta ASV vēstniecības Mazo grantu programma, otrajā diskusijā "Sociālie tīkli. Cik daudz tie ietekmē manu ikdienu?". Bija interesanti uzklausīt viedokļus ne tikai no jauniešu puses, bet arī no pieaugušo skatījuma. 11.1/2 klases skolēni tika aicināti izteikt atziņas, kuras bija radušās diskusijas laikā.

Apakškategorijas