Katrai paaudzei ir savi uzdevumi. Kultūras jomā – apzināt, izpētīt un saglabāt priekšteču gara pērles. Bez vēstures nav nākotnes, tāpēc ir svarīgi zināt un godāt savas nācijas personības.

Viens no tādiem Latvijas 20. gadsimta kultūrā bija Ģederts Eliass – spožs gleznotājs, mākslas vēstures pētnieks, spēcīga personība, kuras mākslas mantojums apliecina piederību augstākajām Eiropas kultūras kvalitātēm.

20. aprīlī Maltas vidusskolas 1.-2., 3.-4., 8.-12. klašu tautas deju kolektīvu dalībnieki piedalījās radošā koncertā skatē Bērzgalē.

26. aprīlī plkst.17.00 - tiešsaistes saruna “Mākslīgā intelekta Renesanse”.
Mūsu viesis - Artis Krilovs, komunikācijas stratēģis, radoši digitālās aģentūras "Wrong" vadītājs un līdzīpašnieks.
1. Kā par mākslīgo intelektu domāt; īss ievads mākslīgā intelekta vēsturē.
2. Nelieli teorētiskie pamati, kas palīdz izprast mākslīgā intelekta darbības principus.
3. Mākslīgais intelekts un rīki, kas palīdz mums kļūt efektīvākiem.
4. Vai un kā mākslīgais intelekts palīdz mums kļūt radošākiem?
Pieteikšanās: https://bit.ly/3mXx14s
Projekts tapis sadarbībā ar British Council pārstāvniecību Latvijā programmas "People to People Cultural Engagement" ietvaros.

Veselības ministrija š.g. februārī uzsāka īstenot bezmaksas izglītojošas nodarbības izglītības iestādēs par bērnu traumatisma profilaksi, ar mērķi samazināt bērnu traumatismu Latvijā.

Arī Maltas vidusskolas 2. - 11. klašu skolēni 21. aprīlī piedalījās Veselības ministrijas organizētajās nodarbībās un iepazinās ar attiecīgā vecumposma raksturīgākajiem traumu veidiem (termiskie apdegumi, ceļu satiksmes negadījumi, ķīmija un medikamenti, kritieni, pie/uz ūdens u.c.), traumu gūšanas apstākļiem, veicamajiem profilakses pasākumiem un praktiskiem piemēriem par drošību. 

Ēnu dienas mērķis - iepazīstināt skolēnus ar dažādu profesiju un nozaru prasībām, lai palīdzētu jauniešiem izvēlēties profesiju un atbilstoši sagatavotos darba tirgum.
5. aprīlī skolēniem bija iespēja apmeklēt kādu darbavietu (doties uz Saeimu, iejusties LLA studenta lomā, u.t.t. ) un vērot interesējošās profesijas pārstāvju darba ikdienu, gūt "Ēnu dienas" iespaidus, izvērtēt aktivitāšu lietderību un atbilstību savām interesēm.